czwartek, 7 maja 2015

Pierwszy wpis - początek

Pierwszy wpis - początek


   Jako że jest to pierwszy wpis na moim blogu, pragnę nieco przybliżyć swoją osobę. Mam na imię Bartek, a wiek mój to niespełna 30 lat. Na co dzień zajmuję się wdrażaniem oprogramowania w spółce dużego banku w Warszawie. Projektowanie jak i tworzenie stron internetowych to moja pasja. To tyle słowem krótkiego wstępu o mnie :)

   Założyłem tego bloga z myślą o stworzeniu społeczności, która chętnie dyskutować będzie na temat programowania w takich językach jak HTML5, CSS3, PHP. Tematy będą związane również z Frameworkiem Symfony2, UML, SEO i hostingiem, czyli podsumowując, tym co projektanci i programiście lubią w tym zawodzie najbardzie, oraz o tym z czym na co dzień muszą się zmierzać. 

   Zachęcam też do pozostawiania w komentarzach tematów, o których chcielibyście porozmawiać. Niebawem pojawi się kolejny wpis, którego tematu jeszcze nie zdradzę, aby przytrzymać odwiedzających mój Blog w niepewności.

Kłaniam się
PROGer

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz